شرکت خدماتی, نظافت منزل,نظافت محل کار,نظافت اداره,نظافت راه پله,نظافت پارکینگ,نظافتچی خانم جوان

شركت تیام نور زاگرس به شماره ثبت ۶۲۳۸ و شناسه ملی ۱۰۶۸۰۰۵۸۷۹۰ در سال ۸۵ فعالیت خود را شروع کرد.این شرکت مفتخر است با جمع آوری کادری مجرب و متعهد و توانا در انجام امور محوله، و البته با مدیریتی قوی بر این مجموعه به صورت مستمردر خدمت رساني به شهروندان عزيز گام برداشته و در جهت جلب و حفظ رضایت ایشان بکوشد.
گزينش و استخدام در اين شركت با دقت و حساسيت صورت مي گيرد چرا كه اين پرسنل بايد وارد محيط خانه و خانواده شود و تمام اعمال وي به دليل ارتباط مستقيم با اعضاي خانواده با دقت كنترل مي شود و صرف نظر از تسلط بر كار و حرفه سپرده شود در عين حال بايد امين باشد به همين علت انتخاب و گزينش پرسنلي كه مجموع امتيازات لازم در خصوص مدارك تحصيلي مورد نياز باید مبادي آداب و بسياري ويژگي هاي ديگر را دارا باشد،كاري است بسيار حساس و سخت كه با دقت بسيار كه در اين شركت صورت می پذیرد.
كليه پرسنل در ابتداي استخدام تحت آزمايشهاي عملي قرار مي گيرند و در صورت كسب امتياز لازم مي بايست قبل از شروع به كار با معرفي يك نفر از بستگان به عنوان ضامن و ارائه اسناد قانوني مانند سفته – شناسنامه و با ارائه گواهي عدم سوء پيشينه و عدم اعتياد از سوي مراجع قضايي مورد تأييد قرار گيرند، پس از شروع به كار نيز تحت نظارت مستمر شركت قرار داشته و در صورت ارتكاب عملي بر خلاف مقررات شركت با هرگونه عملي كه موجب نارضايتي مشتريان گردد بلافاصله از ادامه كارشان جلوگيري به عمل خواهد آمد. بعلاوه در اکثر مأموریت ها به شرط رضایت کارفرما، کارگر ثابت بوده و حتی الامکان تعویض نمی گردد.
با توجه به شرايط فوق توانسته ايم كادر باتجربه و با اخلاق را در اين مجموعه به خدمت بگيريم كه قادر مي باشد ضمن ارائه بهترين خدمات به شهروندان موجب سربلندي ما نيز باشد.

آدرس و شماره تماس شرکت:

چهارمحال و بختیاری / شهرکرد /روبروی مجتمع امام صادق/ مجتمع تجاری بهرام / طبقه۵ / واحد۱
تلفن: ۳۳۳۰۳۸۰-۰۳۸۱ –  ۲۲۵۳۲۷۷-۰۳۸۱
همراه: ۰۹۱۳۹۸۳۰۱۰۵

با مدیریت امین کوهی کمالی

2.3/5 - (3 امتیاز)