شرکت خدماتی, نظافت منزل,نظافت محل کار,نظافت اداره,نظافت راه پله,نظافت پارکینگ,نظافتچی خانم جوان

شرکت تجارت صنعت طوبی به شماره ثبت 300210 در بهار سال 1386 در تهران به ثبت رسید و سپس در سال 1388 موفق به کسب تاییدیه صلاحیت از وزارت کار به شماره 76888-20-882  شد،همچنین این شرکت عضو رسمی انجمن صنفی شرکتهای خدماتی به شماره 226-1049 می باشد.

هدف گزاری :

این نام از کلمه طوبی (یک کلمه قرآنی بمعنای درختی در بهشت که دارای شاخه های فراوان می باشد) اقتباس گردیده و بنابراین از همان ابتدا کلیه ماموریت های شرکت در راستای مشارکت حداکثری و پر برکت بنا شد و بالطبع آن معنای محتوایی شرکت نیز به یکی از مصادیق محتوایی این درخت بهشتی تبدیل گردید.

ما درخت طوبی زمینی را تاک(درخت مو یا انگور خودمان) فرض کردیم و شاخه های آن را بسط دادیم و آرزو کردیم از برکت این تمثیل و نام زیبای اربابمان امام حسین (ع) به ما همکاران و مشتریانمان برکت فراوان اعطا نماید تا آنجا که بتوانیم به جمع بزرگان این رشته بپیوندیم  و از این حیث خداوند منان را شکر گزاریم.

ماموریت ها:

ماموریت اصلی این شرکت ارایه سرویس های خدماتی عمومی و مورد نیاز مردم ی در سطح تهران میباشد.

بخش عمومی:

شامل اعزام نیروی نظافتی،اکیپ خانه تکانی،شستشوی اسلامی فرش و موکت،پذیرایی از مجالس  و برگزاری جشن ها می باشد

بخش تخصصی:

شامل فروشگاه اینترنتی هنرسیتی،بیورر،می باشد.

دورنما:

مدیریت مرکز خدماتی طوبی برای 5 سال آینده بسیار علاقمند است که نیازهای مشتریان خود را در حوزه خدمات عمومی و تخصصی پوشش دهد.

همچنین مثل همیشه اینکار بر مبنای تکنولوژی روز مخابرات و کامپیوتر و خدمات رسانی با تکیه بر نیروی متخصص و متعهد شرکت بنا خواهد شد و امیدواریم در سال 1392 بخش لویالتی را روی وب سایتمان راه اندازی کنیم تا مشتریان بصورت یکپارچه از خدمات این مجموعه استفاده کنند و بصورت هدفمند تر دسته بندی شوند. 

در هر صورت امیدواریم ما را از دعای خیر و تعاملات سازنده خود بی نصیب نگذاشته و حتما در صورت نیاز و بدون اغماض با ما تماس بگیرید ،زیرا هیچ محصول بشری خالی از اشتباه و نقصان نیست.

برای ایجاد ارتباط با این مجموعه به ما تلفن کنید و برای مدیریت پیغام شخصی بگذارید یا به آدرس  info[at]toobaco.ir ایمیل بزنید.

 

با آرزوی بهترین رویدادهای ممکن و بابرکت برایتان

مرکز خدماتی طوبی 

4.5/5 - (2 امتیاز)