شرکت خدماتی نظافتی مهرآسا کرج

شرکت خدماتی توان کاران الوند در سال 1384 با هدف ایجاد رقابت و بهبود کیفیت شرکت های خدمات نظافت صنعتی پا به عرصه تلاش نمود .
از ابتدای شروع کار با خرید دستگاه هایی همچون اسکرابر سرنشین دار، کف شوی های صنعتی ، جارو های مکنده آب صنعتی ، واترجت های آب گرم و …. سعی در به روز بودن و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود نمودیم .
توانکاران الوند از ابتدای تاسیس همگام با رشد نیاز بازار و تقاضای مشتریان، سعی نموده تا با به روز کردن دستگاه ها و تجهیزات خود در جهت رفع هرچه بیشتر نیاز مشتریان خود اقدام نماید .
هم اکنون نیز با خرید دستگاه واتر جت 500 بار برای اولین بار در ایران گام بلندی را در نظافت محیط هایی با آلودگی سطحی بالا برداشته ایم .
شرکت توان کاران الوند همواره از پرسنل مجرب ، متعهد و آموزش دیده استفاده می نماید تا بتواند هر چه بیشتر در جهت جلب رضایت مشتریان بزرگ خود تلاش نماید .
هم اکنون با توجه به سابقه شرکت و تجربه پرسنل شرکت توان کاران الوند ، آمادگی لازم را جهت عقد قرارداد با هایپر مارکت ها ، برج های مسکونی – تجاری و اداری ،مجتمع هاو شرکت های صنعتی ، پالایشگاه های نفتی ، پایانه های مسافربری ، راه آهن ها ، فرودگاه ها ، بنادر کشتیرانی و …. را داریم .
هدف ما جلب رضایت شماست.

شماره تماس

026-34090109

آدرس : کیلومتر 27 جاده مخصوص بالاتر از مترو اتمسفر

2.3/5 - (3 امتیاز)