شرکت خدماتی نظافتی مهرآسا کرج

شرکت خدماتی در کرج شهر آرا با برخورداری از کادر پرسنلی مجرب ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در کرج و استان البرز در سایر شهرهای این استان می باشد و تنها از طریق یک تماس تلفنی می توانید از سرویس های ویژه ی ما بهره مند شوید. قطعا سپردن امور مربوط به ساختمان به فردی که از جانب شرکت های فعال در این زمینه معرفی می شود، بیشتر از سایر روش ها مورد اطمینان شما خواهد بود. زیرا شرکت های خدماتی در مقابل این کار مسئول و متعهد می باشند و در صورت به وجود آمدن هرگونه نارضایتی می توانید به راحتی موضوع را پیگیری کنید. بنابراین توصیه ما به شهروندان عزیز این است که تا حد امکان از برون سپاری امور نظافت منزل خود به افراد متفرقه و کسانی که آنها را نمیشناسید خودداری نمایید. شرکت شهر آرا در گزینش نیروهای خدماتی خود نهایت دقت را به کار گرفته و افراد متقاضی باید دارای شرایطی از قبیل داشتن سابقه کار مرتبط، توانایی برقراری ارتباط اجتماعی موثر و محترمانه، آراستگی شخصی، مسئولیت پذیری و وقت شناسی باشند؛ بنابراین می توانید در صورت نیاز به سرویس های نظافت منزل، محل کار، فضای داخلی و خارجی ساختمان ها و … با اطمینان از کیفیت کار نهایی، با ما تماس حاصل نمایید.

ویژگی های خدمات نظافت منزل شرکت خدماتی شهر آرا

–          امکان انتخاب نظافتچی خانم یا آقا

–          امکان استفاده از برنامه ی هفتگی/ ماهیانه و یا استفاده از خدمات ساعتی

–          قابلیت تعیین زمان اعزام نظافتچی بر اساس شرایط شما

–          امکان رزرو نظافتچی برای تاریخ و ساعت مشخص (در صورت تماس به موقع )

–          ارائه سرویس ویژه خانه تکانی

–          ارائه سرویس نظافت منزل و محل کار در روزهای تعطیل

–          امکان اعزام نظافتچی به تمامی نقاط شهر کرج

–          محاسبه هزینه ی نهایی بر اساس تعداد ساعات فعالیت پرسنل خدماتی ( به طور معمول هزینه خدمات نظافت منزل به صورت ساعتی محاسبه خواهد شد )

–          آماده عقد قرارداد با ادارات، مدارس و مهد کودک ها، آموزشگاه ها، مراکز تجاری، آرایشگاه ها و …..

خدمات نظافتی شرکت خدماتی شهرآرا در یک نگاه

نظافت منزل ، نظافت محل کار ، نظافت راه پله (شامل نظافت نرده- نظافت کلیدپریز- نظافت راه پله- نظافت درب ها- نظافت پارکینگ و مشاعات دیگر)،تامین نیروی آبدارچی و خدماتی ، نظافتچی دائم و موقت ، نظافتچی خانم و آقا ، اسباب کشی ، کمک در بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل ، انجام نظافت ساختمانها و پروژه های نوساز به صورت کنتراتی ، سرایداری- نگهبانی ، شست شو و نظافت نمای ساختمان ، پذیرایی مجالس و مراسم (اعزام نیروهای مجرب و حرفه ای آموزش دیده جهت جشن نامزدی- عروسی-تولد- خواستگاری و …) ، تامین نیروی کار نظافت و پذیرایی برای نمایشگاه ها و شرکت ها

نظافتچی های شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا دارای مشخصات زیر هستند و تا حد ممکن از فیلترینگ این شرکت عبور کرده اند.

اعزام نیروهای ایرانی: به طبع نیروهای ایرانی با تایید هویت ایرانی توسط شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا امنیت خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد داشت.

نیروهای خدماتی آموزش دیده: پرسنل شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا نیروهای ماهر نظافتچی هستند که سال ها سابقه کار داشته و کارگران میدانی و ساختمانی نیستند.

نظافتچی های مودب: نظافتچی های شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا از نظر رعایت ادب و طرز گفتار مورد تایید و فیلتر شده مدیریت شرکت می باشند.

آراستگی و نظافت شخصی: قطعا زمانی که نظافتچی نظافت شخصی خود را رعایت نکرده باشد و بوی نامطبوع دهد نمیتواند نظافتچی خوبی باشد؛ بنابراین ابتدا نظافت شخصی سپس نظافت منزل

وقت شناسی: در صورت تاخیر در حاضر شدن در محل کار کارگران جریمه شده و این اقدام بازدارنده سبب گردیده تا کارگران نظافتچی به موقع در محل حاضر گردند.

شما عزیزان میتوانید هرگونه بی نظمی و انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تلگرام به شماره 09123535969  ارسال کنید.تلاش ما خدمات و سرویس دهی مناسب و در خور شماست؛ مارا در بهتر شدن یاری نمایید.

باتشکر مدیریت شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا

شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا به شما پیشنهاد میدهد به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده خود و به دنبال آن سلامت بیشتر جامعه از هرگونه اقدام شخصی به منظور هرگونه امور نظافتی و جابه جایی لوازم سنگین منزل جدا خودداری کنید و با هزینه اندک و آسودگی خیال بیشتر امورخدماتی و نظافتی خود را به ما بسپارید.

شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا همراه و خدمتگذار همیشگی مردم

3.5/5 - (4 امتیاز)