شرکت خدماتی, نظافت منزل,نظافت محل کار,نظافت اداره,نظافت راه پله,نظافت پارکینگ,نظافتچی خانم جوان

شرکت آرین مهر مرینوس (۱۳۳) به شماره ثبت ۳۱۹۲۳۹ و با دریافت مجوز از وزارت کار در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است.

وبه صورت مستمر در خدمت رسانی با کیفیت به شهروندان عزیز گام برداشته,و هدف از تاسیس این شرکت کار آفرینی, ایجاد موقیعتهای شغلی بیشتر ,رفع معضل بیکاری برای قشر زحمت کش کارگر واز طرف دیگر ارئه خدمات-نظافت جهت منازل,اداره جات, شرکت های خصوصی و موسسات دولتی و خصوصی ,انجام کارهای پیمانکاری و ………… می باشد.

– برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تربه منظور جلب رضایت مشتریان این شرکت تلاش کرده از مجرب ترین و کار آزموده ترین کادر شامل پرسنل باتجربه در زمینه نظافت منزل,راه پله ها , شرکت ها,سرایداری,امور منزل به صورت دائم ,نگهداری سالمند و کودک ,بنایی و تاسیسات,نما شویی در مجموعه خود با لباس فرم ویژه شرکت آرین مهر مرینوس(۱۳۳) بهره بگیرد.

– گزینش و استخدام نظافتچی در این شرکت پس استعلام و احراز هویت و پیگیری سوابق شخصی و قبلی صورت می گیرد,چرا که این نظافتچی ها وارد حریم خصوصی و محیط خانواده میشوند و باید از لحاظ آداب,گفتار,رفتار,واز همه مهم تر آمین باشند.

– کلیه نظافتچی ها در ابتدایاستخدام تحت آزمون های عملی قرار می گیرند و یا به صورت عملی اموزش می بینندو پس از کسب تجارب لازم مشغول به کار میشوند.

– برای آسایش خاطر مشتریان عزیز از نظافتچی ها در این شرکت مدارک لازم از قبیل شناسنامه,کارت ملی,سفته,گواهی عدم سوءپیشینه و گواهی عدم اعتیاد دریافت میشود.

– اعزام نظافتچی در یک ساعت اول رایگان میباشد, چنانچه نظافتچی یک ساعت اول رضایت مشتری را جلب نکرد ,مشتری حق دارد بدون پرداخت هزینه نظافتچی را عودت دهد.

شرکت آرین مهر مرینوس مفتخر است با بهره گیری از نظافت چی های زبا تجربه ,تحصیل کرده و مودب بهترین خدمات را در اسرع وقت به مشتریان خود ارائه نماید.

و در پایان

این شرکت در حال حاضر با ارگان های دولتی معتبری چون :

نهاد ریاست جمهوری شامل کاخ سعد ابادو اجلاس سران کشور های اسلامی, سازمان بورس کشور, قرارگاه پدافند غیر عامل کشورودارو خانه دوازده فروردین بزرگترین داروخانه خاور میانه همکاری می کند و استعلام از این ارگان ها بلا مانع است.

سرعت,کیفیت برتر , رضایت مشتری عمل ماست

از طریق شماره تماس زیر :

شمال : 22634124 – 021 | 88309624 – 021

غرب : 44850083 – 021

شرق : 77629051 – 021 | 77629052 – 021

مرکز : 66565729 – 021

خانم آقایی

با ما در تماس باشید .

2.2/5 - (6 امتیاز)