شرکت خدماتی, نظافت منزل,نظافت محل کار,نظافت اداره,نظافت راه پله,نظافت پارکینگ,نظافتچی خانم جوان
اعزام نیروی قراردادی جهت آبدارچی و منشی
 اعزام نیروی قراردادی مجرب جهت همکاری در ادارات و سازمانها جهت آبدارچی و منشی
شستن نمای ساختمان
 شستن نمای ساختمانها اعم از سنگ، کامپوزیت، شیشه و …
کادر متخصص و مجرب با امکانات پیشرفته
نظافت ادارات دولتی و خصوصی
 اعزام کادر متخصص و مجرب جهت نظافت و پذیرایی در ادارات دولتی و خصوصی
آماده عقد انواع قرارداد
نظافت کنتراتی کارخانجات صنعتی
 نظافت تخصصی کارخانجات و اماکن بصورت کنتراتی و روزمزد با نیروهای مجرب و تجهیزات مدرن
انجام کلیه امور کف سابی
 کف سابی تخصصی با نیروهای ماهر و پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات
نظافت منازل و راه پله
نظافت منازل و راه پله ها با کادر مجرب و  متخصص
آماده عقد قرارداد با اماکن و ساختمانها
تهران، دارآباد، خیابان افتخاری، خیابان رجبی،خیابان صومعه زاده، نبش کوچه فروردین، پلاک 2

021-26106188

0939-8799244

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور عصر ارتباطات، روز به روز انسان ها به زندگی راحتتر و استفاده از خدماتی با کیفیت و درعین حال سریعتر سوق پیدا می کنند. ازین رو رقابت برای بهبود خدمات دهی منجر به تاسیس شرکت های خدماتی و مراکز خدمات در سطح شهرها گردیده است. متاسفانه این افزایش تقاضا، بستر مناسبی برای ظهور شرکت خدماتی بدون تجربه و عرضه خدماتی بی کیفیت، بدون نظارت و … را برای این بازار فراهم نموده است.  اما برای انتخاب بهترین خدمات و یا بهترین شرکت خدماتی چه رویکردی وجود دارد؟

شرکت خدماتی نظافتی خودکار نظافت از ابتدای شروع کار با خرید دستگاه هایی همچون اسکرابر سرنشین دار، کف شوی های صنعتی ، جارو های مکنده آب صنعتی ، واترجت های آب گرم و …. سعی در به روز بودن و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود نمودیم.

 

و به صورت مستمردر خدمت رسانی به شهروندان عزیز گام برداشته و هدف از ایجاد این شرکت ارائه خدمات-نظافتی تأسیساتی جهت منازل و شرکتها و مؤسسات و ادارات می باشد و برای انجام این هدف توانسته ایم مجرب ترین کادر شامل پرسنل باتجربه و کار آزموده و افراد باتجربه در زمینه های کاری مربوط را در مجموعه ای منظم به خدمت بگیریم.

گزینش و استخدام در این شرکت با دقت و حساسیت صورت می گیرد چرا که این پرسنل باید وارد محیط خانه و خانواده شود و تمام اعمال وی به دلیل ارتباط مستقیم با اعضای خانواده با دقت کنترل می شود و صرف نظر از تسلط بر کار و حرفه سپرده شود در عین حال باید امین باشد به همین علت انتخاب و گزینش پرسنلی که مجموع امتیازات لازم در خصوص مدارک تحصیلی مورد نیاز باید مبادی آداب و بسیاری ویژگی های دیگر را دارا باشد،کاری است بسیار حساس و سخت که با دقت بسیار که در این شرکت صورت می پذیرد.

کلیه پرسنل در ابتدای استخدام تحت آزمایشهای عملی قرار می گیرند و در صورت کسب امتیاز لازم می بایست قبل از شروع به کار با معرفی یک نفر از بستگان به عنوان ضامن و ارائه اسناد قانونی مانندسفته – شناسنامه و با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد از سوی مراجع قضایی مورد تأیید قرار گیرند،پس از شروع به کار نیز تحت نظارت مستمر شرکت قرار داشته و در صورت ارتکاب عملی بر خلاف مقررات شرکتبا هرگونه عملی که موجب نارضایتی مشتریان گردد بلافاصله از ادامه کارشان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

شرکت خدماتی خودکار نظافت مفتخر است تا با بهره گیری از کادری تحصیل کرده ، مجرب و متخصص بهترین خدمات را در اسرع وقت به مشتریان خود ارائه نماید. لازم به ذکر است رویکرد خلاقانه و مبتکرانه مهندسین شرکت خودکار نظافت در انجام پروژها ، نه تنها تضمین در هر چه بهتر انجام شدن کارها است بلکه آرامش خاطر مشتریان را فراهم میسازد که سفارش داده شده ، با کمترین زمان و هزینه صورت پذیرد. کنترل کیفی کار پس از اتمام پروژه توسط کارشناسان مرتبط هدف اصلی این شرکت است تا با کنترل کیفیت، رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی فراهم گردد. این شرکت سعی نموده خدمات نظافتی خود را بر اساس نیازهای مشتریان برنامه ریزی کرده و با سرعت عمل و دقت نظر بر روند انجام کار الگوی مشتری مداری را اجرا نماید.
بنابراین، سرعت عمل، دقت و ابتکار ما آرامش شماست.

 

شرکت خودکار نظافت از ابتدای تاسیس همگام با رشد نیاز بازار و تقاضای مشتریان، سعی نموده تا با به روز کردن دستگاه ها و تجهیزات خود در جهت رفع هرچه بیشتر نیاز مشتریان خود اقدام نماید.

شرکت خدماتی نظافتی خودکار نظافت همواره از پرسنل مجرب ، متعهد و آموزش دیده استفاده می نماید تا بتواند هر چه بیشتر در جهت جلب رضایت مشتریان بزرگ خود تلاش نماید .

هم اکنون با توجه به سابقه شرکت و تجربه پرسنل شرکت خدماتی نظافتی خودکار نظافت ، آمادگی لازم را جهت عقد قرارداد با هایپر مارکت ها ، برج های مسکونی – تجاری و اداری ،مجتمع هاو شرکت های صنعتی ، پالایشگاه های نفتی ، پایانه های مسافربری ، راه آهن ها ، فرودگاه ها ، بنادر کشتیرانی و …. را داریم .

هدف ما جلب رضایت شماست.

نظافت منازل

عمده فعالیت شرکتهای خدماتی که در بخش نظافت مشقول خدمات رسانی هستند نظافت منازل می باشد که خود به سه بخش قابل تقسیم است

 

نظافت داخل منزل به صورت موردی

نظافت راه پله و نظافت مشاعات ساختمان

نظافت منازل به صورت دایمی و یکنواخت

نظافت داخل منزل به صورت موردی

اغلب برای همه ما پیش آمده که منزلی را تازه تحویل گرفته ایم قبل از اسباب کشی نیاز به یک نظافت کامل و اساسی دارد و یا مدتها منزلمان خالی از سکنه مانده و حال می خواهیم مجدد در آن ساکن شویم ابتدا آن را  تمیز و گرد گیری میکنیم

در این موارد میتوانیم از کارگران نظافتچی که در شرکتهای خدماتی مشغول کار هستند کمک بگیریم

نظافت راه پله و نظافت مشاعات ساختمان

با افزایش جمعیت و تراکم شهر ها سبک زندگی به آپارتمان نشینی تغییر کرد

زندگی در آپارتمان مستلزم یک سری قوانین است و رعایت آن زندگی را برای ما خوش آینده تر می کند

یکی از مهمترین اصل های زندگی در آپارتمان رعایت و رسیدگی به نظافت ساختمان می باشد و این مهم باید به صورت ثابت وماهی چند بار ( بسته به تعداد طبقات و میزان تردد ساختمان )انجام بپذیرد

نظافت عمومی ساختمان شامل نظافت کف ، نظافت راه پله و نظافت حیاط و پارکینگ ها شستن درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان نظافت وضد عفونی کردن نرده ها و کلید و پریز ها تمیز کردن درب آسانسور و داخل کابین آسانسور و پاک کردن شیشه ها و درب واحد ها می باشد

مدیران محترم ساختمان می توانند نسبت به ارزیابی هزینه نظافت ساختمانشان با گروه نظافت خودکار نظافت تماس بگیرند و رزرو انجام دهند

نظافت داخلی منزل به صورت دایمی و یکنواخت

رسیدگی به نظافت داخلی منازل از اهمیت بالایی بر خوردار است چرا که ضامن سلامتی خانواده می شود

منازلی که مساحت بالایی دارند رسیدگی به آن کار دشواری است  به طوری که یکنفره نمیتوان تمام امور را انجام داد .

و یا منازلی که در آن زن و شوهر دوشادوش هم مشغول کار هستند و فرصتی برای پرداختن به امور منزل را ندارند نیازمند این هستند تا فردی هر روز و یا هر چند روز یک بار این امور را برایشان انجام دهد

گروه نظافت خودکار نظافت با بیش از ده سال سابقه درخشان در بخش خدمات نظافت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشتریان امادگی خود را برای خدمات رسانی به همشهریان عزیز اعلام می دارد

1/5 - (1 امتیاز)