شرکت خدماتی, نظافت منزل,نظافت محل کار,نظافت اداره,نظافت راه پله,نظافت پارکینگ,نظافتچی خانم جوان

وجود حشرات موذی در منازل فاجعه بار است و معمولا باعث نگرانی خاطر خانواده ها می شود. زیرا حشرات موذی می توانند خرابی های زیادی بر جای بگذارند. و از آنجا که تولید مثل هم به وخامت اوضاع می افزاید باید هر چه سریعتر برای خلاصی از شر آنها اقدام کرد.

شرکت سمپاشی تخصصی ریزه کار تهران با سالها تجربه در زمینه خدمات سمپاشی حشرات موذی، با استفاده از زبده ترین کارشناسان بهداشت محیط و سمپاشان حرفه ای به شما کمک می کند آنها را از بین ببرید.

در صورتی که با هریک از حشرات موذی و یا حتی با اثرات آنها در منزل خود مواجه شدید، برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان شرکت سمپاشی ریزه کار لحظه ای درنگ نکنید.

چرا ما نباید خودمان سمپاشی را انجام دهیم؟

سمپاشی همچون خدمات فنی، کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد. صرف پاشیدن یک سری مواد به اسم سم را نمی توان سمپاشی نامید. شما باید بدانید، از چه سمی باید برای هر نوع حشرات استفاده کرد. سمپاشی غیر اصولی می تواند منجر به مسموم شدن شما و دیگر اعضای خانواده تان شود.

بهترین و ایمن ترین راه استفاده از خدمات شرکت های متخصص در این زمینه می باشد. علاوه بر آن از آنجا که افراد غیر متخصص معمولا نمی دانند کجاهای منزل را باید سمپاشی کنند، میزان سمی که استفاده می کنند بیشتر از حد مجاز می باشد. و از آنجا که معمولا حشرات در صورت سمپاشی غیر تخصصی از بین نمی روند، باعث مقاوم شدن آنها به سم نیز می شود. که این خطر آنها را دوچندان می کند.

آیا بعد از سمپاشی باید منزل را ترک کنیم؟

جواب این سوال صراحتا بله است، مگر در صورتی که کارشناسان ما به شما اقدامات احتیاطی دیگری را توصیه کنند. از این رو معمولا به شما پیشنهاد می شود حداقل 24 ساعت منزل را ترک کنید و در منزل یکی از آشنایان خود سکنی گزینید.

این اقدام باعث جلوگیری از مسمومیت افراد منزل می شود و ضروری می باشد. لطفا در انجام این کار کوتاهی نکنید.

آیا خدمات سمپاشی شرکت ریزه کار تضمینی می باشد؟

ما به شما ضمانت می دهیم تا در صورت مشاهده مجدد حشرات سمپاشی شده در کمتر از 6 ماه به طور قطع خدمات سمپاشی را به صورت رایگان تکرار کنیم. این ضمانتنامه ما با افراد و شرکت های نا معتبر که فقط در حد حرف ضمانت می کنند تفاوت دارد. ما به خدمات خود ایمان داریم و در صورت بروز هر موردی که مشخص شود سمپاشی کامل انجام نشده است، مجددا این خدمات برای شما به صورت رایگان تکرار می شود.

در صورت مشاهده حشرات موذی چه کنیم؟

بهترین راه تماس با شماره های شرکت ریزه کار می باشد. کارشناس سمپاشی ما تمام مراحل و هزینه ها را برای شما مشخص و تشریح می کند. در صورتی قصد استفاده از خدمات را داشتید، این خدمت با حرفه ای ترین روش برای شما انجام می شود.

شماره های تماس شرکت ریزه کار:

02153162

09197059522

شرکت ریزه کار چه خدماتی را انجام می دهد؟

ما همه ی حشرات موذی را با سموم تخصصی و سمپاشان حرفه ای از بین می بریم. از قبیل:

  • ساس
  • سوسک
  • موش
  • موریانه
  • مار
  • عقرب
  • عنکبودت
  • و …

خدمات سمپاشی ساس و سمپاشی سوسک شرکت ریزه کار در صدر شرکت های برتر تهران می باشد. معمولا خساراتی که این حشرات به بار می آورند بسیار زیاد است. ولی ما متخصص در از بین بردن ساس، سوسک و دیگر حشرات هستیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

مشتریان حق دارند خدمات سمپاشی را از شرکت دلخواه خود بگیرند. ولی به این نکته توجه داشته باشید افراد نامتخصص و شرکت های نامعتبر زیادی وجود دارند که برای کسب سود و درآمد بیشتر هر کاری را انجام می دهند که یکی از آنها می تواند خود سمپاشی باشد و برای دیگر موارد می توان به استفاده از سم های ارزان و بی کیفیت، استفاده از مقدار سم فراوان که منجر به مسمومیت می شود و … اشاره کرد. پس هشیار باشید.

Rate this post