شرکت خدماتی نظافتی مهرآسا کرج

موسسه دنیای آرامش با دریافت مجوزهای قانونی در زمینه خدمات پرستاری (پرستار سالمند کرج ،مراقب سالمند ، پرستار کودک کرج ، مراقب کودک) در منزل مورد تایید بسیاری از صاحبنظران و دست اندرکاران پزشکی و مبتکر سبک جدیدی در خدمات می باشد. موسسه دنیای آرامش قابل اعتماد برای ارائه خدمات مراقبتی جهت سالمندان و کودکان در منزل است ، ما می توانیم خواسته های شما را بر آورده کنیم.

کلیه پرسنل پرستار و بهیار این مرکز در بدو استخدام مورد تست های متعدد پزشکی؛ قدرت عمل؛ مدیریت بیماران؛ صلاحیتهای کاری و… قرار گرفته اند.این موسسه با آگاهی از آخرین روشهای نگهداری از بیماران مصمم می باشد دوران سالمندی و دوران نقاهت در منزل به دورانی تبدیل گردد که کمترین عوارض و بیشترین رفاه را در بر داشته باشد و بیماران و سالمندان و بستگان در کمال آسایش این دوران را طی نمایند.

خدمات موسسه دنیای آرامش

نگهداری از سالمند در منزل کرج

یکی از مواردی که سالمندان با آن در دوران سالخوردگی روبرو میشوند، کاهش توانایی جسمی می باشد. یکی از اشخاصی که می تواند به سالمندان در امور روزانه کمک کند پرستار سالمند می باشد که این فرد با تجربه و تعهدی که دارد به بهترین شکل از فرد سالخورده مراقبت و پرستاری می نماید. در جوامع امروزی اعضای خانواده نمی توانند امور مراقبتی و پرستاری در منزل را خودشان انجام دهند و لازم است تا فردی به صورت دائم یا پاره وقت در کنار سالمند حضور داشته باشد تا به بهترین شکل کارهای مراقبتی را انجام بدهد و باعث افزایش کیفیت زندگی سالمند بشود.

به طور کلی کار مراقب از سالمندان به گونه ای است که معمولا زمان زیادی را از پرستار سالمند می گیرد. بر اساس آمارها، میانگین سنی کار مراقبت از سالمندان در قالب پرستار سالمند در حدود ۴۹٫۲ است و هر پرستار سالمند در حدود ۲۴٫۴ ساعت در هفته کار می کند.

شرکت پرستاری دنیای آرامش ارائه دهنده پرستار سالمند در منزل کرج با سالها سابقه موفق و با برخورداری از پرسنلی مجرب و متهد در زمینه نگهداری از سالمندان، مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها از جمله عزیزترین اعضای هر خانواده ای هستند و ما در هر سنی که باشیم به محبت و حضور دلنشین آنان نیاز داریم.همکاران ما در خدمات پرستاری سالمند در منزل کرج می توانند یکی از بهترین افراد برای نگهداری از سالمند عزیز شما به صورت دائمی، روزانه، شبانه، تمام وقت یا نیمه وقت باشند. مراقبین متعهد می شوند که وظایف خود را آنگونه که شما از ما انتظار دارید انجام دهند و احساس امنیت را در شما ایجاد کنند؛ تا با گذشت زمان، شما رضایتتان را از ما و مراقبین ما حاصل نمایید.

نکات ایمنی منزل برای پرستاری از سالمند در منزل

به عنوان پرستار سالمند مراقبت از فرد دارای آلزایمر میتواند استرس زا باشد. با رعایت این نکات ایمنی به سالمند کمک کنید که از آسیب دور بماند.ایمنی خانه برای همه مهم است،  به خصوص اگر شما پرستار سالمند دارای بیماری آلزایمر باشید. یک فرش و یا اسباب‌بازی بر روی پله‌ها به آسانی میتواند باعث افتادن سالمند و یا آسیب رسیدن به او شود. به عنوان پرستار سالمند برای جلوگیری از این شرایط استرس‌زا و خطرناک، این نکات ایمنی خانه را در نظر بگیرید.

ارزیابی ایمنی منزل

رفتار، توانایی‌ها و سلامت سالمند را در نظر بگیرید.آیا او می تواند از پله‌ها با خیال راحت استفاده کند؟ آیا در خواب راه میرود؟ سپس هر اتاق را برای خطرات احتمالی بررسی کنید و تغییرات مورد نیاز را یادداشت کنید.

نکات ایمنی در حمام و دستشویی

گاهی به دلیل کهولت سن و ناتوانی سالمند نیاز است که در نزدیکی توالت، وان و کنار دوش میله نصب کنید.سطوح لغزنده را شناسایی کرده و یک پادری غیرلغزنده در داخل دوش،کنار وان، دستشویی و سینک قرار دهید تا در صورت سر خوردن و افتادن سالمند از آسیب رساندن به او جلوگیری شود.

نکات ایمنی در آشپزخانه

حدالامکان دسترسی به وسایل خطرناک را محدود کنید.مثلا دستگیره‌های ایمنی را بر روی اجاق گاز نصب کنید تا سالمند نتواند اجاق گاز را روشن یا خاموش کند.

نکات ایمنی در اتاق‌خواب

بخاری‌های قابل حمل را از اتاق او خارج کنید. اگر سالمند شما از پتو الکتریکی یا پد گرم استفاده می کند، کنترل را دور از دسترس او قرار دهید.به عنوان پرستار سالمند اگر سالمند شب‌ها برای خوردن ، نوشیدن و یا استفاده از دستشویی بیدار میشود، قبل از رفتن به رختخواب، این نیازها را برای او فراهم کنید.

نکات ایمنی در پذیرایی

مبلمان و سیم‌ها و کابل‌ها را سر راه قرار ندهید. کیسه‌های پلاستیکی را دور از  دسترس قرار دهید. دکوراسیون را کمتر کنید.برگ‌های گیاهان بزرگ را هرس کنید و در صورتی که گیاه سمی نگه‌داری میکنید ، آن را از اتاق خارج کنید. درهای شیشه ای، پنجره ها و مبلمان  شیشه‌ها را در محدوده دید سالمند علامت‌گذاری کنید که بتواند آنها را تشخیص دهد.مراقب شومینه باشید  به عنوان پرستار سالمند هیچوقت او را در کنار آتش تنها نگذارید.

نکات ایمنی خارج از منزل :

اگر سالمند از واکر یا صندلی چرخدار استفاده می کند، اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم بتواند به راحتی از منزل خارج و یا داخل شود. لبه پله‌ها را با نوار روشن را علامت بزنید. برای جلوگیری از افتادن سالمند از پله‌ی خیس و یا یخ زده در زمستان ، از ایمنی پله‌ها اطمینان پیدا کنید.

وظایف پرستاران جهت نگهداری سالمند:

1- مراقبت و نگهداری از سالمند بیمار

2- برنامه‌ریزی درمانی و دادن دارو به بیمار و سالمند

3- تهیه غذای مناسب و دادن آن به سالمند

4- توجه به امورات رفاهی و گردشگری سالمند (این امر تنها با اجازه کتبی خانواده صورت می‌پذیرد.)

5- انجام کارهای مورد علاقه سالمند در اوقات فراغت (نظیر مرور خاطرات، خواندن کتاب، حل جدول و…)

6- همراهی و پرستاری از سالمند در خارج از منزل

7- انجام امور اداری و مالی سالمند (این امر تنها با با اجازه کتبی خانواده صورت می‌پذیرد.)

8- رسیدگی به نظافت و استحمام سالمند و محیط منزل

9-تعویض لباس و رسیدگی به وضع ظاهری سالمند

10- نظارت بر فشار خون یا قند خون سالمند

خدمات پرستاری شبانه روزی کرج

خدمات پرستاری شبانه روزی کرج به صورت روزانه – شبانه – شبانه روزی ، ارائه دهنده خدمات نگهداری و مراقبتی از سالمندان با کادری مجرب ، دلسوز و متعهد می باشد.پس از اعزام نیرو و رضایت کارفرما از نحوه ی خدمات پرستاری شبانه روزی کرج نوبت به عقد قرارداد ما بین شرکت و کارفرما می رسد .

قرارداد پرستاری به دو دسته تقسیم میشود ؛

۱- قرارداد کوتاه مدت

۲- قرارداد بلند مدت

قراردادهای دفتر پرستاری جهت پرستار سالمند در منزل به صورت کوتاه مدت (یک ماه ، دو ماه و…) و بلند مدت در کرج که شامل قرارداد سالانه میشود تنظیم میگردد.مشتریانی که قراردادهای بلند مدت و سالانه را انتخاب می کنند مبلغ کمتری می توانند پرداخت نمایند و از تخفیفات خاص شرکت برخوردار میشوند .در نتیجه در مشخص شدن میزان قیمت پرستار در منزل میتوان به مدت زمان قرارداد اشاره نمود که تاثیر بسزایی دارد .

با افزایش آسایش و رفاه و همچنین ثبات و کاهش هزینه های خدمات  در مقایسه با دریافت همین خدمات پرستاری بیرون از منزل مانند خانه سالمندان یا مهد کودک یا مراقبت از بیمار باعث شده است روز به روز خانواده های بیشتری برای استفاده از مزیت های خدمات پرستاری در منزل با ما در تماس باشند.

 

نگهداری از کودک در منزل کرج

شرکت پرستاری دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات نگهداری و پرستاری از کودک در کرج با سالها سابقه موفق و با برخورداری از پرسنلی مجرب و متهد در زمینه نگهداری از کوکان و بچه ها در منزل در کرج ، اگر ساکن استان البرز هستید، ما با همکاری با بهترین ها سعی در تامین رضایت خانواده های عزیز خواهیم داشت و سعی می کنیم با ارائه ی با کیفیت ترین خدمات تا حد زیادی نگرانی آنها را در مورد نگهداری از کودک دلبندشان کاهش دهیم و بازدهی لازم را داشته باشیم.

اگر شما متقاضی پرستار کودک در منزل کرج هستید به عنوان والدین به خوبی می دانید که پرستار کودک شما نقش تاثیر گزار و مهمی در شکل گیری شخصیت کودک شما دارد. بنابرین انتخاب پرستار مطمئن، شایسته و قابل اعتماد می تواند شما را از بسیاری از نگرانی ها دور کند..

پرستارانی که مادر هستند و با تجربه نگهداری از کودک را دارند برای نگهداری از بچه گزینه مناسب تری محسوب میشوند ،علاوه بر این در مورد کودکان بزرگتر توصیه میشود پدرو مادر پرستاری را انتخاب کنند که توانایی کار و بازی با بچه را داشته باشد .حتی اگر پرستار کودک قادر باشد کارهای آموزشی انجام دهد و تجربه و تحصیلات مرتبط داشته باشد ،داشتن این قابلیت ها به مراتب بهتر است.بهترین سن پرستاران ۲۸ تا ۴۰ سال است.

پرستار هنگام مراقبت از کودک چه مسئولیت هایی بر عهده دارد؟

اغلب پرستارها در خانه از کودک مراقبت می نمایند و با توجه به سن کودک نحوه مراقبت از آنها متفاوت می باشد. برای نوزادن باید  کارهای شخصی آنها از جمله تعویض پوشک، غذا دادن، و خواباندن  را انجام دهند. اما برای کودکان با سنین بالاتر علاوه بر غذاد دادن، تعویض لباس، با توجه به سن کودکان به آنها آموزش های لازم را بدهد. موسسه دنیای آرامش افرادی را به عنوان مراقب کودک استخدام می کند که آشنا به اصول روانشناسی کودک باشد و دائما دانش خود در خصوص کودکان به روزرسانی نمايد.پرستار کودک باید خالصانه به بچه ها عشق بورزد و کار خود را دوست داسته باشد و از مراقبت از بچه ها خسته و دلسرد نشود. یک پرستار خوب باید مانند یک مادر با صبر وحوصله فراوان در برابر رفتارها و خواسته های بچه ها واکنش مناسب از خود نشان بدهد و بتواند با استفاده از ذوق و خلاقیت خود در ابداع بازی های جدید کودکان را سرگرم نماید و نیز آموزش های لازم را به کودکان یاد بدهند.

 

پرستار کودک باید دارای چه استعداد و توانایی باشد؟

پرستاری از بچه علاوه بر جذابیت های خاص ، دارای مشکلاتی نیز می باشد، اما باید استفاده از تدبیر و مهارت های خود می تواند بر این مشکلات غلبه کنید. ازجمله مهارتهایی که یک پرستار باید داشته باشد عبارت است از:

روحیه بالا برای بازی کردن و درکنار کودک بودن

آموزش های لازم به کودک با توجه به فرهنگ هر خانواده

خلاقیت در هدایت و رفتار صحیح با کودک

مراقبت از امنیت کودکان و نقش حامی خوب برای کودکان بودن

درست کردن محیط هیجانی و سرگرم کننده برای کودک

پرانرژی و صبور بودن و داشتن روحیه دلسوزی در امر مراقبت از کودک

مدیریت اوضاع و تسلط بر خود زمانی که کودک بی قراری می کند.

توجه به سلامتی کودک و مواد غذایی که به کودک می دهد.

پرستار کودک باید پیر باشد یا جوان؟

پرستار کودک بیش از آنچه پیر بودن یا جوان بودنش به سنش مربوط باشد به بلوغ و روحیه پرستار کودک ارتباط دارد. برای این که کارها درست انجام شود ،بد نیست که برای پرستار کودک دفتر یادداشتی تهیه کنید و درآن روزمره کودک،بعضی از چیزهایی راکه ممکن است با زبان خودش بخواهد، شماره تلفن های پزشک و همسایه نزدیک که در مواقع اضطراری بتواند کمک کند،ساعات خواب،چیزهایی که پرستار کودک میتواند در آشپزخانه پیدا کند و بخورد،جاهی کهنه ها،لباس های خواب و سایر لوازم ضروری،زیاد و کم کردن بخاری یا شوفاژ و خلاصه اطلاعاتی که به پرستار شرکت دنیای آرامش برای بهتر انجام دادن کارش کمک می کند را بنویسید.

دنیای آرامش با بیش از چندین سال سابقه در زمینه اعزام مراقب جهت پرستاری از كودك و سالمند عزیزشما شركتی پذیرفته شده و قابل اعتماد جهت ارائه خدمات مراقبتی در سطح استان البرز میباشد.

ما با كمال میل بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم

هدف تیم دنیای آرامش رضایتمندی شما مشتریان عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به كلیه خانواده های استان البرز می باشد

آرامش خیال كودكان و سالمندان شما در محیط منزل با اعزام نیروهای كارآمد و متعهد توسط دنیای آرامش تضمین شده و با عقد قرار داد رسمی و معتبر خواهد بود

قطعا از انتقادات و پیشنهادات شما جهت پیشرفت مجموعه دنیای آرامش استقبال خواهیم كرد

عزیزان شما تمام دارایی های شما هستند امیدواریم كه بتوانیم كمی از با مسئولیت شما بكاهیم

مراقبت از كودك در منزل

مراقبت از سالمند در منزل

تلفن تماس

٠٢٦٣٤٢٣٩٥٣٥

٠٢٦٣٤٢٣٩٥٢٥

آدرس وب سایت

miadgahearamesh.com

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)