شرکت خدماتی, نظافت منزل,نظافت محل کار,نظافت اداره,نظافت راه پله,نظافت پارکینگ,نظافتچی خانم جوان

حضور در بستر اینترنت برای شرکت های خدماتی نه تنها لازم بلکه حیاتی می باشد. در دوره ای به سر می بریم که با توجه به شیوع گسترده اینرنت در زندگی مردم، همه ی ما ملزم به داشتن یک سایت در اینترنت می باشیم. داشتن یک وب سایت در اینترنت همانند اجاره کردن یک مغازه یا شرکت می باشد که اگر از آن اجتناب کنیم، مطمئنا از بخشی از درآمدها که از طریق جستجو ها بدست می آید محروم می شویم.

طراحی سایت خدماتی

وبسایت ایکس نظافت با سالها تجربه در زمینه مشاوره و تبلیغات شرکت های خدماتی، با شرکت های بزرگی همکاری می کند. خدماتی که ما ارائه می دهیم عبارتند از:

  • طراحی سایت
  • طراحی لوگو
  • تولید محتوای متنی، صوتی و کلیپ
  • تبلیغات گوگل
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و …

قیمت طراحی سایت شرکت خدماتی

ما با انواع سلیقه های صاحبان شرکت های خدماتی آشنایی داریم. از این رو سه پکیج طراحی برای شرکت های خدماتی، نظافتی یا سمپاشی در نظر گرفته ایم. هر کدام از این پکیج ها دارای یک سری امکانات می باشد که نسبت به آن تعرفه طراحی سایت مشخص می گردد.

برای اینکه صاحب یک وب سایت در دنیای اینترنت شوید و از مزایای آن بهره مند شوید کافیست یکی از این پکیج ها را انتخاب کنید و بعد از مشخص کردن اسم شرکت و سایت، مابقی کارها توسط ما انجام می شود.

جهت هماهنگی خدمات طراحی سایت شرکت های خدماتی و نظافتثی و همچنین شرکت های سمپاشی با شماره واتساپ 09308202225 در تماس باشید.

اگر از طریق موبایل این صفحه را مشاهده می کنید روی این لینک ( واتساپ طراحی سایت شرکت های خدماتی ) کلیک کنید.

5/5 - (9 امتیاز)